💠 💠 🔶 داعی الله
03 تیر 1401 - 1:28
بازدید 111
پ
پ

🔸خداوند در آیه‌ی ۲۲ سوره‌ی احقاف می‌فرماید:

«وَمَنْ لَا يُجِبْ دَاعِيَ اللَّهِ فَلَيْسَ بِمُعْجِزٍ فِي الْأَرْضِ وَلَيْسَ لَهُ مِنْ دُونِهِ أَوْلِيَاءُ ۚ أُولَٰئِكَ فِي ضَلَالٍ مُبِينٍ»

با توجه به آیه بالا؛ بر شماست که در هر جائی که هستید نام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را بلند کنید، و بالا ببرید، و با هر وسیله و زبانی و کاری که می توانید دعوت داعی الله را اجابت کنید.

در ادامه‌ی آیه می‌فرماید: هر کسی دعوت داعی الله را اجابت نکند،

⚡️اولاً؛ کار خدای روی زمین نمی‌ماند خدا بنده‌های خوب زیاد دارد کس دیگری آن را انجام می‌دهد،
⚡️ ثانیاً؛ هر کس دعوت داعی الله را اجابت نکند خدا دیگر ولَی او نیست رهایش می‌کند، این که خدا ما را رها کند از عذاب الیم دردناکتر است.

👈پس تا می‌توانید عمر و جوانیتان را خرج امام زمان علیه السلام کنید، یک نقش خوبی در این عالم بزنید ، و تا در این دنیا فرصت دارید برای امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف کاری کنید،

👈میلیاردها میلیارد انسان در این دنیا آمدند و رفتند ولی دعوت کسی را که به خدا و امام زمان علیه السلام دعوت می‌کرد، اجابت نکردند. خدا چنین کسانی را رها می‌کند و اینها به یک حالت پوچی و سردرگمی و حیرت و گمراهی آشکار می‌رسند.

ولی امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، به همین شیعیان که قطعا آلوده به گناه هم هستند گوشه‌ی چشم دارد ،گوش به آوازشان دارد تا یکی بیاید و او را صدا بزند و اجابت کند دعوت داعی الله را….

«بِاَبی انتَ و اُمّی یابن الحسن»

🌷اللهم عجل لولیک الفرج🌷

➖➖➖➖➖➖➖
📌 📝 بیانی از استاد سید مهدی مرعشی
➖➖➖➖➖➖➖
دین مصفا مکانی برای نزدیک شدن به خدا و امام عصر (عج) و کسب معرفت و اندیشیدن به خوبی ها با کمک قرآن و اهل بیت علیهم السلام
➖➖➖➖➖➖➖
لینک کانال دین مصفا:
dinemosafa@

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.