القائات شیطان 2
15 دی 1399 - 16:53
بازدید 171
پ
پ

💠 💠 🔶 القائات شیطان (2):

💫 شما وقتی دستتان در دست امام زمان باشد شیطان نمی‌تواند به شما نزدیک شود .

⚡️ با امام زمانتان زیاد سخن بگویید، حوائجتان را از او بخواهید، به تعبیر استاد مرحوممان می‌فرمود : امام زمان مرد است جوانمرد است، اصلا اول جوانمرد عالم خلقت «امام عصر» است، وقتی ببیند شیعه اش در گرفتاری و سختی است و او را صدا می‌زند؛ آیا او را رها میکند؟!!! این چه امام زمانی است؟!!!

✨ شما در حق من خوبی می‌کنی در غیابم از من و حقوق من دفاع می‌کنی بعد من متوجه شوم، منی که این همه پستم، با این حال، منتظر زمانی هستم که از شما دفاع کنم، محبت شما را جبران کنم، بعد امام زمان ببیند شیعه اش در مشکلات است و او را میخواند او را رها کند؟! ببیند شیعه اش همه جا به یاد اوست، او را تعظیم میکند، نام او را بلند میکند، بعد ما را رها کند؟!

🔅 دست از امام زمان برندارید، متوسل به او شوید، برای سلامتی و فرجش دعا کنید، تمام اعمال مستحبیتان را به نیابت او انجام دهید ، بعد از مدتی که این کارها را انجام دهید یک انبساطهایی، یک گره گشاییهایی چه در جنبه ی مادی و چه در جنبه ی معنوی زندگیتان ایجاد می‌شود.

🔸 این مطالب، مطالب طلبگی نیست که بخواهم اثبات کنم، باید در راه بیایی و رفاقت با امام عصر را بچشی، اینها تجربه ی اساتید و افراد موثق شیعه است که در این راه بوده اند. استاد مرحومم می‌فرمود: این راه «حلوای طنطنانی است تا نخوری ندانی» باید در مسیر محبت شدید به امام عصر باشی تا لذت انس و مناجات با امام زمانت را بچشی.

➖➖➖➖➖➖➖
📌 📝 بیانی از استاد سید مهدی مرعشی
➖➖➖➖➖➖➖

دین مصفا مکانی برای نزدیک شدن به خدا و امام عصر (عج) و کسب معرفت و اندیشیدن به خوبی ها با کمک قرآن و اهل بیت علیهم السلام
لینک کانال دین مصفا:
dinemosafa@

نوشته های مشابه

ریحانه ملکوت 1
1 سال قبل
ریحانه ملکوت 2
1 سال قبل
ریحانه ملکوت 3
1 سال قبل
ریحانه_ملکوت 3
2 سال قبل

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.